Alla inlägg den 29 maj 2014

Av si-ledsteloperation - 29 maj 2014 12:13

Idag har jag nytt hopp efter en tung vecka. Har tagit mycket smärtstillande och ändå varit sämre än jag varit någon dag efter operationen. Det kändes ganska dystert, fick t.o.m ringa till sköterskorna i Ängelholm för rådgivning.

Jag var svullen och hade rejält ont. De ville att jag skulle komma men jag valde att avvakta eftersom ett sådant besök gör mig ännu sämre. Ska ringa på måndag igen för då var Bengt Sturesson tillbaka efter semester.

Nu har det lugnat sig och jag kan fungera och skriva lite igen.

Positiva dagen idag: Provade bäckenlyft som jag tränat tidigare. Innan operationen klararde jag 2-3 varje dag och jag kunde aldrig öka upp antalet fast jag gjort den i 2 år.

Nu provade jag den idag. Det gick hur lätt som. Nu vågade jag inte göra så många men jag kände stooor skillnad.

Det är fantastiskt!!

Sonens kompis som var nersövd är nu vaken. Svårt skadad men det är goda förhoppningar att det ska bli bra igen även om det kommer att ta tid.

Idag känner jag hopp och det är tur att det kan vända så från ena dagen till den andra. Det får jag ha i bakhuvudet nästa gång det blir tufft.

Rosorna i trädgården njuter jag fortfarande av och de är också fantastiska. Har 2 klätterrosor och varje har över 40 blommande rosor just nu. Ska försöka ordna bild snart.

Presentation


Detta är vad jag längtar till!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards