Alla inlägg den 20 maj 2014

Av si-ledsteloperation - 20 maj 2014 09:19

Jaha så var det riktig sjukstuga här hemma. Äldste sonen har haft feberfrossa i 5 dagar. När han desutom fick utslag på hela kroppen gick han motvilligt med på ett besök till vårdcentralen. Jag tror det knappt än men han har svininfluensa.  Har aldrig sett honom så dålig förr...men det får ha sin tid.

Som om det inte räckte så svimmade yngste sonen i duschen en morgon. Bara skrapsår och blåmärke efter fallet men rejält medtagen lång tid.

Och nu kontrollbesiktning av min operation imorgon.

Skulle haft besök av en god vän idag men hon avstod pga svininfluensa. Jag förstår henne. Jag är själv rädd att jag ska få det.

Men som alltid försöker jag få till något positivt av det. Lite svårare idag faktiskt men jag tror om jag ser tillbaks om några veckor så var det säkert en mening med detta också. Kanske inget jag ser tydligt men det finns där.

Tycker mitt opererade bäcken går framåt nu. Jag tar några steg utan kryckor och det känns bättre och bättre.

Jag är lite hastig av mig när jag blir stressad..hehe ja kanske annars också. Men då hänger hjärnan liksom inte med, jag glömmer kryckorna. Fast sonen var så dålig sa han förskräckt. Mamma du har inte kryckorna! OOps!

Hehe ja det är väl ett gott tecken att man glömmer kryckorna.

Något som jag får njuta av innan sjukbarnen vaknar är underbart sommarväder. Jag ligger i soffan med altandörren fullt öppen och lyssnar på fåglarna och njuter av grönskan.

Presentation


Detta är vad jag längtar till!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards