Alla inlägg den 13 maj 2014

Av si-ledsteloperation - 13 maj 2014 10:56

Idag var jag för första gången på väldigt många år hos en sjukgymnast. Första gången som jag var hos en sjukgymnast var när jag var 22 år jobbade och fick problem med arm/axel. Den sjukgymnasten träffar jag fortfarande, han är nämligen min man hahaha.

Ja som det kan bli...

Men idag var jag hos en annan sjukgymnast för vi kom överens i Ängelholm att jag inte skulle gå till min man.

Han ska få vara min man och inte min personliga tränare...hehehe fast det är han ju ändå.

Hos dagens besök hos sjukgymnasten var även en läkarkandidat med och tittade.

De var väldigt intresserade av steloperationen och jag fick berätta och förklara.  När jag berättar om min situation känns det lite konstigt...är det jag som haft det så svårt...nej nu ser jag bara framåt..vilken lycka att jag fått denna chans till förbättring. Fick visa mina två övningar jag gjort i sängen och sen skulle jag prova en stående övning .

Trycka svanken mot väggen och samtidigt pressa armarna inåt mot väggen.

Men det var inte skönt! Sjukgymnasten såg det också så vi ska köra vidare på de 2 övningar som jag klarat.

Nu ligger jag här i soffan och har ganska ont..det tar hårt att ge sig ut på en tur. Hoppas det snart lägger sig igen.


Framgång igen...

Igår virkade jag faktiskt ca 5 min och det funkar än så länge. 5 minuter virkning får bli senare idag, nu blir det vila, avslappning och lite telefonsamtal.

Presentation


Detta är vad jag längtar till!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards